Πριν από περίπου 4 ημέρες παρήγγειλα από το e-shop εξαρτήματα για να φτιάξω ένα οικιακό file server. Δυστυχώς υπήρξε καθυστέρηση στην παράδοση των εξαρτημάτων λόγω έλλειψης της μητρικής. Ύστερα από σχετικό έλεγχο στο site του e-shop διαπίστωσα με έκπληξή μου ότι ενώ η μητρική για online παραγγελείες είχε αναμονή 1-2 εργάσιμες ημέρες, υπήρχε άμεσα διαθέσιμη σε όλα σχεδόν τα καταστήματα του e-shop στην Αθήνα.
Τηλεφώνησα στις πωλήσεις του e-shop και τους εξήγησα το παράδοξο οπότε ακυρώσαμε την μητρική από την παραγγελία και θα την παραλάβω απευθείας από το κατάστημα της Καλλιθέας!!!
Μήπως θα έπρεπε το e-shop να ελέγχει διαθεσιμότητα υλικών τουλάχιστον στο κατάστημα που παραλαμβάνει ο πελάτης την παραγγελία του;